dilluns, 4 d’agost del 2008

Tartareu 03/08/08

Be, doncs ahir Diumenge ens posem d´acord i ens enxufem cap a Tartareu, i quedem al Bar de Camarassa per agafar forçes amb un bon entrepà, tot i que hi va haver-hi algú que es va fotre un bon plat de canasalada amb mongetes......

Després d´agafar forçes, anem amb els cotxes fins a les vies de Tartareu, caminem cap a amunt uns 15 mins i ja hi som.....

Començo provant la "Blow job" (V+) i em costa molt, així que quan baixo, descanso pq feia una calor inhumana, i això que erem a l´ombra.......

Tiro cap a l´esquerra i em trobo amb "El merengue" (V+), bastant agradable de fer i divertideta.
Tot seguit faig "Goriles a la Savina" (V+) i em costa un xic més, però es guapa.....

Amb tanta calor decideixo prendre-m´ho amb calma, així que vaig a buscar un bon seient a l´ombra i em poso a mirar a la resta de companys com escalen i a assegurar-los.