dimarts, 24 de juny del 2008

Pas de la mala dona 23/06/08

Bé, desprès de la llarga aturada per la lesió, a la fi he pogut tornar a tocar perdres.....

Així que en plegar de la feina, marxem cap al Pas de la Mala Dona, i al arribar, ens trobem amb un parell d´amics (ja haviem quedat) i xerrem una estoneta per fer temps i que baixi la calor......

En quant ho trobem millor de temperatura vaig a provar la meva via preferida (pel meu nivell) que es l´Aniversari V+, però, fins a la primera reunió. La vull provar de primer d´una vegada per totes, i quant estic al peu, decideixo que un altre dia, avui no estic mentalitzat, jejeje..... així que li fot un pegue en Top rope i cap a l´esquerra......

Anem a provar la Tutti Colori 6b, jo no l´havia provada mai, i fixeu-vos que dic provar, pq no vaig poder fer res de profit, nomes arribar al primer pas xungo de la via (on es la terrasseta petita), però va resultar una via molt i molt maca der fer i molt disfrutona. Hi tornaré, això ho tinc més que clar, evidentment en Top rope, per ara.....

Així que desprès d´un parell o tres d´hores, tots quatre, vam decidir tornar per preparar la revetlla.....tot i que no si algún va fer revetlla o va anar a dormir ben d´hora.......

2 comentaris:

Generacion ha dit...

Caram xato! estás fet un escalador! al final veig que li has agafat el rotllet eh? vine un dia a Sabadell i et presento a uns quants amics que també escalen! Una abraçada, i felicitats per el nou blog. Per que la gent et comenti, els has de començar a comentar tú, i entrar a links d'altres i tal...

Generacion ha dit...

Ai! m'oblidaba, sóc el teu cosinet noel!